Princípy a ochrana súkromia na 4home.sk

4home.sk prispôsobujeme na mieru vám. Na základe vášho správania na webe pomocou súborov cookies personalizujeme jeho obsah a zobrazujeme vám relevantné ponuky a produkty. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies na zobrazenie cielenej reklamy v reklamných sieťach na ďalších weboch. Personalizáciu a cielenú reklamu si môžete podrobnejšie nastaviť alebo kedykoľvek vypnúť v Nastavenie súkromia

Časté otázky

  1. Mám zľavový kód alebo ód akcie, ako ho môžem uplatniť?
  2. Príde mi potvrdenie o zadaní objednávky a odoslaní tovaru?
  3. Akými ďalšími spôsobmi, než cez e-shop môžem objednať tovar?
  4. Kedy mi príde objednaný tovar?
  5. Ako dlho bude zásielka uložená na pošte?
  6. Môžem objednávku zmeniť alebo zrušiť?
  7. Je možné si tovar vyzdvihnúť v Bratislave?
  8. Momentálne sa nachádzam na inej adrese, môžete mi objednávku poslať inam?
  9. Ako mám postupovať, ak dobierková čiastka nezodpovedá objednávke?
  10. Z akého dôvodu mi neprišiel všetok objednaný tovar?
  11. Nebol/a som upozornená na zásielku a pošta ju vracia späť k vám. Ako mám postupovať, ak tovar chcem?
  12. Kde zistím, aký tovar máte skladom?
  13. Kto mi môže poradiť, keď potrebujem zistiť doplňujúce informácie o tovare?
  14. Zdravotná nezávadnosť a kvalita tovaru.
  15. Pri preberaní zásielky na pošte som zistil/a, že zásielka je poškodená.
  16. Ako mám postupovať, ak bol tovar rozbitý pri preprave, ale zásielku som už prevzal/a?
  17. Tovar prišiel v poriadku, ale chýba mi určitá časť zo sady, ako môžem postupovať?
  18. Do akej doby vybavujete reklamácie?
  19. Budem platiť znovu poštovné, ak mi zasielate reklamovaný tovar?
  20. Kam mám odoslať tovar, ktorý potrebujem reklamovať?
  21. Už skôr som sa zaregistroval na vašom starom e-shopu, ako sa môžem teraz prihlásiť?
  22. Ako si mám vygenerovať nové heslo?

Mám zľavový kód alebo ód akcie, ako ho môžem uplatniť?

Zľavový kód alebo kód akcie zadajte do príslušného políčka v prvom kroku objednávky, prípadne nahláste operátorke pri telefonickej objednávke. Viac o zľavových a akčných kódoch sa dozviete tu.

Príde mi potvrdenie o zadaní objednávky a odoslaní tovaru?

Pri elektronickej objednávke dostanete oznámenie o evidencii vašej objednávky. V prípade nejakej nezrovnalosti, vás bude kontaktovať operátor zákazníckej linky. Aby ste mohli dostávať informácie o zásielke, nezabudnite nám uviesť kontakt na vás. Teda e-mail alebo telefónne číslo. Informácia o odoslaní tovaru vám bude zaslaná vo chvíli expedície zásielky. Viac informácií o expedícii nájdete tu.

Akými ďalšími spôsobmi, než cez e-shop môžem objednať tovar?

Všetky spôsoby objednania nájdete na stránke Ako objednať.

Kedy mi príde objednaný tovar?

Ak je objednávka kompletne vykrytá, tak expedujeme nasledujúci pracovný deň, ak ste objednali do 12:00. Ak ste objednali po 12:00, vyexpedujeme tovar do 2 pracovných dní. V priebehu vás budeme informovať ohľadom expedície zásielky. Viac informácií o expedícii získate tu. Aby sme vás mohli informovať o zásielke, nezabudnite nám uviesť kontakt na vás. Teda e-mail či telefónne číslo.

Ako dlho bude zásielka uložená na pošte?

Zásielky posielame ako ekonomické zásielky v rámci česko-slovenskej dohody. Zásielka bude uložená na vašej pošte počas doby 18 dní.

Môžem objednávku zmeniť alebo zrušiť?

Ak vaša objednávka ešte nebola odovzdaná na expedičné oddelenie (vytlačená faktúra a pripravená na zabalenie), je možné ešte objednávku zmeniť, prípadne zrušiť. Najrýchlejší spôsob je zavolať na zákaznícke oddelenie +421 220 512 520 alebo poslať e-mail na info@4home.sk a informovať operátora.

Je možné si objednaný tovar vyzdvihnúť v Bratislave?

Áno, je možné nechať si zaslať balík s osobným odberom na pobočke Uloženka v Bratislave na adrese Chorvátska 1.

Momentálne sa nachádzam na inej adrese, môžete mi objednávku poslať inam?

Samozrejme. Túto skutočnosť je potrebné uviesť pri objednávke. V e-shope máte možnosť zadať priamo doručovaciu adresu. Pri inej forme objednávky nám nezabudnite doručovaciu adresu oznámiť.

Ako mám postupovať, ak dobierková čiastka nezodpovedá objednávke?

Ak vám nepríde do e-mailu potvrdenie o zmene vo vašej objednávke (informácie o vypredaní alebo omeškaní tovaru), kontaktujte naše zákaznícke oddelenie na tel. čísle +421 850 232 663. Operátor vám oznámi, čo je dôvodom rozdielnej čiastky.

Z akého dôvodu mi neprišiel všetok objednaný tovar?

Pravdepodobne bol niektorý tovar vypredaný alebo z nejakého dôvodu sme ho nemali skladom. Informáciu o vypredaní alebo omeškaní tovaru je uvedený na faktúre. Zároveň, ak u nás máte uvedený e-mail, tak zasielame informáciu o stave zásielky.
V prípade, že je tovar omeškaný, zaslali sme vám časť objednávky a druhú časť vám zašleme na naše náklady hneď, ako tovar obdržíme na sklad. Ak ste informáciu o vypredaní, alebo omeškaní nedostali, tak kontaktujte zákaznícke oddelenie na tel. čísle +421 220 512 520 alebo napíšte e-mail na info@4home.sk a operátori vám podajú presné informácie.

Nebol/a som upozornený/á na zásielku a pošta ju vracia späť k vám. Ako mám postupovať, ak tovar chcem?

V tomto prípade, prosím, kontaktujte zákaznícke oddelenie. Bohužiaľ nie je možné zásielku pozastaviť, môžeme ju ale obratom zaslať zase na Vašu adresu, hneš ako k nám dorazí naspäť. Naše operátorky s vami vzniknutú situáciu vyrieší. Telefónny kontakt: +421 220 512 520, e-mail: info@4home.sk.

Kde zistím, aký tovar máte skladom?

Máme viac ako 90% tovaru skladom. Pri každom produkte v našom e-shope máme informáciu o stave skladovej zásoby. Tieto informácie sú denne aktualizované.

Kto mi môže poradiť, keď potrebujem zistiť doplňujúce informácie o tovare?

Pri každom tovare máme informácie o tovare a technické detaily na upresnenie. Ak vás však zaujíma ďalšia informácia, ktorú potrebujete vedieť, tak využite formulár, ktorý je pri každom produkte v našom e-shope. Na vašu otázku odpovieme čo najrýchlejšie. Ak si budete priať hovoriť priamo s operátorom, zavolajte na zákaznícke oddelenie. Tel. číslo je +421 220 512 520.

Zdravotná nezávadnosť a kvalita tovaru.

Na všetok náš ponúkaný tovar poskytujeme záruku počas doby 2 rokov. Všetok tovar, ktorý sa dostane do styku s potravinami alebo vodou, má certifikát nezávadnosti, vydávaný Českým zdravotným ústavom. Rovnako tak elektrické spotrebiče prechádzajú kontrolou a certifikáciou českými kontrolnými inštitúciami. Všetky kontroly sú prevádzané podľa štandardov Európskej únie a sú preto platné vo všetkých štátoch EÚ.

Pri preberaní zásielky na pošte som zistil/a, že zásielka je poškodená.

Záleží na miere poškodenia. Ak sa jedná o drobné poškodenie obalu, máte právo balík na pošte otvoriť a zistiť, či nie je poškodený aj tovar. Ak nie je, tak si zásielku prevezmete. Ak by sa stalo, že tovar bude poškodený, zásielku nepreberajte, pošta spíše zápis o škodovej udalosti a bude to riešiť už s našou spoločnosťou ako reklamáciu. Tento proces môže trvať dlhšiu dobu, preto ak máte záujem o opätovné zaslanie tovaru, kontaktujte naše zákaznícke oddelenie. Kontakt na zákaznícke oddelenie nájdete tu.

Ako mám postupovať, ak bol tovar rozbitý pri preprave, ale zásielku som už prevzal/a?

Ak je tovar evidentne poškodený prepravou, reklamujte zásielku na vašej pošte maximálne nasledujúci pracovný deň po prevzatí. Ak túto lehotu nestihnete alebo poškodenie nevzniklo prepravou, zašlite nám tovar na reklamáciu a my vám poškodený tovar nahradíme. Ako postupovať pri reklamácii tovar nájdete tu.

Tovar prišiel v poriadku, ale chýba mi určitá časť zo sady, ako môžem postupovať?

V tomto prípade, prosím, kontaktujte naše reklamačné oddelenie najlepšie písomnou formou
(e-shopový formulár, e-mail, list). Popíšte, ktorá časť vám konkrétne chýba, a my vám chýbajúcu časť pošleme.

Do akej doby vybavujete reklamácie?

Vaša reklamácia bude vybavená najdlhšie do 30 dní od prijatia reklamácie. Ak by sa táto lehota musela predĺžiť z dôvodu objednania nového tovaru alebo iných podobných dôvodov, budeme vás o tom informovať.

Budem platiť znovu poštovné, ak mi zasielate reklamovaný tovar?

V prípade uznanej reklamácie, vám pošleme tovar na naše náklady, teda bez poštovného.

Kam mám odoslať tovar, ktorý potrebujem reklamovať?

Kontaktná adresa pre odoslanie reklamácie je 4Home CEE, s.r.o. - reklamačné oddelenie, LOG Center R7, Priemyselný park č. 486, 930 03 Kostolné Kračany.

Již dříve jsem se zaregistroval na starém webu, jak se mohu nyní přihlásit?

Do prihlásenie zadajte email, ktorý ste zadali pri pôvodnej registrácii. Potom je potrebné vygenerovať nové heslo. Veľmi sa omluváme za vzniknuté komplikácie. Heslo si vygenerujete tak, že kliknite na Prihlásiť sa, zadajte svoju e-mailovú adresu a kliknite na Vygenerovať nové heslo ak bude v systéme, tak vám zašleme nové prihlasovacie heslo.

Ako si mám vygenerovať nové heslo?

Kliknite na "Prihlásenie" v pravom rohu stránok. Pod formulárom pre prihlásenie kliknite na odkaz "Nepoznáte svoje heslo?" a vyplňte svoj e-mail, pod ktorým u nás máte registrácii. Pokiaľ bude email v systéme, zašleme vám odkaz na stránku, kde si svoje heslo jednoducho zmeníte.

action banner
feedback
NEWSLETTER
VÁŠ NÁZOR

Nenechajte si ujsť novinky a špeciálne ponuky.

Prihláste sa k odberu nášho newsletteru a o všetkom sa dozviete ako prvý.

Váš názor nás zaujíma!

Zavrieť