Princípy a ochrana súkromia na 4home.sk

4home.sk prispôsobujeme na mieru vám. Na základe vášho správania na webe pomocou súborov cookies personalizujeme jeho obsah a zobrazujeme vám relevantné ponuky a produkty. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies na zobrazenie cielenej reklamy v reklamných sieťach na ďalších weboch. Personalizáciu a cielenú reklamu si môžete podrobnejšie nastaviť alebo kedykoľvek vypnúť v Nastavenie súkromia

Ako postupovať v prípade poškodenia tovaru prepravcom

 

Je potrebné si starostlivo skontrolovať dodaný tovar už pri preberaní zásielky od prepravcu.
Zásielku, ktorá javí známky poškodenia, nepreberajte.

V prípade, že je tovar poškodený, aj keď bol obal neporušený, je nutné o tejto skutočnosti čo najskôr informovať buď prepravca, alebo našu spoločnosť.

  • Pošta: oznámte osobne v deň doručenia na akejkoľvek pobočke pošty.
  • DPD oznámte osobne do 2 pracovných dní na tel. 841 700 700.
  • Toptrans oznámte osobne do 2 pracovných dní na tel. 267 101 601.

 

V prípade otázok neváhajte kontaktovať naše Zákaznícke centrum na telefónnom čísle
0220 512 526

action banner
feedback
NEWSLETTER
VÁŠ NÁZOR

Nenechajte si ujsť novinky a špeciálne ponuky.

Prihláste sa k odberu nášho newsletteru a o všetkom sa dozviete ako prvý.

Váš názor nás zaujíma!

Zavrieť