Aby ste u nás nakúpili čo najpohodlnejšie, používame cookies. Využívaním našich služieb súhlasíte s ich používaním. Používame cookies. Využívaním našich služieb súhlasíte s ich používaním. Rozumiem

Menu
4Home Poškodený tovar

Ako postupovať v prípade poškodenia tovaru prepravcom

 

Je potrebné si starostlivo skontrolovať dodaný tovar už pri preberaní zásielky od prepravcu.
Zásielku, ktorá javí známky poškodenia, nepreberajte.

V prípade, že je tovar poškodený, aj keď bol obal neporušený, je nutné o tejto skutočnosti čo najskôr informovať buď prepravca, alebo našu spoločnosť.

  • Pošta: oznámte osobne v deň doručenia na akejkoľvek pobočke pošty.
  • DPD oznámte osobne do 2 pracovných dní na tel. 841 700 700.
  • Toptrans oznámte osobne do 2 pracovných dní na tel. 267 101 601.

 

V prípade otázok neváhajte kontaktovať naše Zákaznícke centrum na telefónnom čísle
0220 512 526

action banner
feedback
NEWSLETTER
VÁŠ NÁZOR

Nenechajte si ujsť novinky a špeciálne ponuky.

Prihláste sa k odberu nášho newsletteru a o všetkom sa dozviete ako prvý.

Váš názor nás zaujíma!

Zavrieť