Menu

Reklamačný poriadok

Zákazník má možnosť využiť lehotu na uplatnenie práva zo zodpovednosti za vady predanej veci, a to v čase 24 mesiacov od prevzatia tovaru.

Ako postupovať pri reklamácii

  • Reklamuje ten, kto tovar objednal. V odoslanej reklamácii nám oznámte svoje telefónne číslo alebo e-mail pre rýchle spojenie v prípade akejkoľvek nezrovnalosti.
  • K reklamácii je najjednoduchšie využiť on-line formulár, ktorý nájdete po prihlásení k Vášmu účtu v detaile každej objednávky (záložka "Moje objednávky"). Formulár sa Vám zobrazí po stlačení voľby Reklamácia. Formulár je vopred vyplnený všetkými potrebnými údajmi z objednávky. Ak využijete túto možnosť, obratom vám zašleme potvrdenie prijatia oznámenia o reklamácii.
  • Ak sa nechcete prihlasovať, môžete si jednoducho stiahnuť tento formulár, ktorý vytlačíte a vyplníte ručne.
  • Ak reklamujete chybný/nefunkčný produkt, ktorý je možné opraviť, reklamácia bude zaslaná na posúdenie a k prípadnej oprave. Pre prípad, že nebude možné tovar opraviť, prosíme o uvedenie požadovaného spôsobu následného vybavenia reklamácie (výmena tovaru, vrátenie peňazí).
  • Ak sa jedná o iný typ tovaru, prosíme o uvedenie požadovaného spôsobu vybavenia reklamácie (výmena tovaru, vrátenie peňazí).
  • Ak chcete vymeniť poškodený tovar zo sady (t. j. z niekoľkých kusov v balení), informujte sa ako postupovať emailom na reklamacia@4home.sk. To platí aj v prípade, že sa jedná o výrobok, ktorý sa skladá z viacerých dielov a poškodená je len jedna jeho časť.
  • Tovar zašlite bezodkladne na adresu 4home, a.s., P.O.Box 200, 830 00 Bratislava 3.
  • Tovar zasielajte najlepšie v originálnom obale. Už používaný tovar alebo časť sady vhodne zabaľte.
  • K tovaru vložte do balíčka výtlačok formulára Reklamácia, prípadne jednoduchý sprievodný list.
  • Balíček zašlite ako doporučenú (poistenú) zásielku. Podací lístok od zásielky si ponechajte ako doklad o odoslaní. Zásielky neposielajte na dobierku, takto poslané zásielky nepreberáme.
  • Adresa pre zaslanie reklamácie:
    4home, a.s.
    P.O.Box 200
    830 00 Bratislava 3
  • Reklamačné oddelenie:
  • Zákaznícke oddelenie:

Vybavenie reklamácie

  • Reklamácie vybavujeme v najkratšej možnej dobe, najdlhšie však v zákonnej 30-dňovej lehote. Táto lehota začína plynúť dňom doručenia zásielky.
  • V prípade uznanej reklamácie so žiadosťou o výmenu tovaru Vám zásielku zašleme na naše náklady. Ak si prajete vrátiť peniaze, realizujeme to prevodom na účet, prípadne na vašu žiadosť poštovou poukážkou.

Ako postupovať v prípade poškodenia tovaru prepravcom

  • Je potrebné si starostlivo skontrolovať dodaný tovar už pri preberaní zásielky od prepravcu. Zásielku, ktorá javí známky poškodenia, nepreberajte.
  • V prípade, že je tovar poškodený, aj keď bol obal neporušený, prosím, informujte o tejto skutočnosti čo najskôr náš e-shop na linke +421 220 512 520. Túto linku kontaktujte aj v prípade akýchkoľvek nezrovnalostí alebo otázok.
action banner
feedback
NEWSLETTER
VÁŠ NÁZOR

Nenechajte si ujsť novinky a špeciálne ponuky.

Prihláste sa k odberu nášho newsletteru a o všetkom sa dozviete ako prvý.

Váš názor nás zaujíma!

Zavrieť