Aby ste u nás nakúpili čo najpohodlnejšie, používame cookies. Využívaním našich služieb súhlasíte s ich používaním. Používame cookies. Využívaním našich služieb súhlasíte s ich používaním. Rozumiem

Menu
4Home Vše o nákupe Reklamácia

Reklamácie

Zákazník má možnosť využiť lehotu na uplatnenie práva zo zodpovednosti za vady predanej veci, a to v dobe 24 mesiacov od prevzatia tovaru.

Ako postupovať pri reklamácii

  • Reklamáciu posiela ten, kto tovar objednal. V odoslanej reklamácii nám uveďte svoje telefónne číslo alebo e-mail pre rýchle spojenie v prípade nejakej nezrovnalosti.
  • Tovar zašlite s obojstranne vyplneným reklamačným lístkom, ktorý nájdete na spodnej časti faktúry alebo so sprievodným listom, vrátane presného popisu závady. Označte požadovaný spôsob vybavenia reklamácie (výmena tovaru, vrátenie peňazí).
  • Ak chcete vymeniť poškodený tovar zo sady (tj. z niekoľkých kusov v balení), zašlite len poškodenú časť, nie celú sadu. To platí aj v prípade, že sa jedná o výrobok, ktorý sa skladá z viacerých dielov a poškodená je len jedna jeho časť.
  • Tovar zasielajte najlepšie v originálnom obale. Už používané tovary alebo časť sady vhodne zabaľte.
  • Balíček zašlite ako obyčajnú, poprípade doporučenú zásielku. Podací lístok od zásielky si ponechajte ako doklad o odoslaní. Zásielky neposielajte na dobierku, takto poslané zásielky nepreberáme. Vrátené balíky posielajte iba Slovenskou poštou! Zásielky zaslané akýmkoľvek iným dopravcom nám nebudú doručené.
  • Adresa pre zaslanie reklamácie:
    4home,a.s.
    P.O.Box 200
    Bratislava 3
    830 00
  • Kontakty:
    reklamačné oddelenie: +421 220 512 520
    e-mail: reklamace@4home.sk
    otázky: servis@4home.sk

Vybavenie reklamácie

  • Reklamácie vybavujeme v najkratšej možnej dobe, najdlhšie však v zákonnej 30-dňovej lehote. Táto lehota začína plynúť dňom doručenia zásielky.
  • V prípade uznanej reklamácie so žiadosťou o výmenu tovaru Vám zásielku zašleme na naše náklady. Ak si prajete vrátiť peniaze, urobíme tak prevodom na účet, prípadne na vašu žiadosť poštovou poukážkou.

Ako postupovať v prípade poškodenia tovaru prepravcom

  • Je potrebné si starostlivo skontrolovať dodaný tovar už pri preberaní zásielky od prepravcu. Zásielku, ktorá javí známky poškodenia, nepreberajte.
  • V prípade, že je tovar poškodený, aj keď bol obal neporušený, je nutné o tejto skutočnosti čo najskôr informovať buď prepravca, alebo našu spoločnosť.
  • Pošta: oznámte osobne v deň doručenia na akejkoľvek pobočke pošty.
    DPD: oznámte do 2 pracovných dní na tel. +420 841 700 700.
    Toptrans: oznámte do 2 pracovných dní na tel. +420 267 101 601.
  • V prípade otázok neváhajte kontaktovať naše Zákaznícke centrum na telefónnom čísle +421 220 512 520.
action banner
feedback
NEWSLETTER
VÁŠ NÁZOR

Nenechajte si ujsť novinky a špeciálne ponuky.

Prihláste sa k odberu nášho newsletteru a o všetkom sa dozviete ako prvý.

Váš názor nás zaujíma!

Zavrieť